19 januari 2012

Godmorgon!

Första natten är avklarad o tyckte jag det var lyhört i förra stugan jag bodde i så kan jag lova att det är tio gånger värre där jag bor nu. Öronpropparna kommer bli mina bästa vänner resten av nätterna här! För er som inte vet så bor jag i Bunkern, en slags studentkorridor med 10 rum, enkelrum o dubbelrum. Bunken är väl lite enkelt känt för mycket fest, lyhört från alla håll o kanter, skitigt till tusen o massa folk hela tiden. För tillfället bor här fem killar (?) o en till tjej! Jag har eget rum med tre sängar (mitt rum var upptaget när jag kom igår så jag fick ta ett annat tills vidare), men jag delar kök o toalett med övriga inneboende. Jag har ändå fått ett helt okej boende om man ser till att jag kom in sist måste jag säga även om jag hör allting som sägs både ovanför mig o bredvid mig. Imorse vaknade jag av att stugan ovanför mig spolade på toaletten... Mitt rum gillar jag dock massor! Hur som helst så är det fantastiskt att vara här igen, man känner sig så hemma o ännu mer denna säsongen när man faktiskt är erfaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar