23 januari 2012

Första dagen hos mina kids

Första dagen är över o det har varit SÅ roligt! Underbara grupper med fantastiskt duktiga barn. Morgonen började med en liten snöstjärna, lilla Niki o jag. Jag berättade för henne om snöspöket o när vi var på väg upp i liften efter berättelsen skriker hon bakom mig: "EMILIA, titta snöspöket" samtidigt som hon pekade på en stor snöhög bredvid liftspåret som på riktigt såg ut som ett spöke med två ögon o en näsa. Haha! Dagen fortsatte med snögubbar (nybörjare 4-6 år). Riktigt duktiga faktiskt, de kunde i alla fall bromsa redan idag!!! Fin respons fick jag också vilket är så roligt! Sen var det tänkt en ungdomsgrupp efter lunch men där var det inga påbokningar. Dagen avslutades med en till snögubbegrupp där Lowe 4 år kläckte ur sig innan vi ens börjat: Fröken, jag älskar dig! Imorgon kör vi igen!!!

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHA... "fröken, jag älskar dig!"
    hahahahhahahaahaha

    SvaraRadera