12 december 2011

Sjunger i kör med majoriteten av svenska folket, JAG HATAR TELENOR!

Nog för att jag är bra irriterad över att jag är telefonlös (det är helt sjukt vad beroende man är av en telefon o jag blir bara mer irriterad över Sveriges sämsta service; Telenor! För då ska jag behöva betala flera tusen för att min telefon bara slocknade igår o inte vill starta igen...) så blir jag inte gladare av att jag måste sitta o skriva på sista hemtentan idag. Dock är jag stolt över att jag ens sitter o gör den nu men vill jag komma hem till Skåne utan plugg så har jag inget val. Tentan ska lämnas in den 8 januari o jag åker hem om en vecka. Därimellan ska jag hinna gå i skolan, fira jul med Victors sida, packa en massa, jobba hela lördagen, gå på derby i innebandy (Victor debuterar i division 1 i helgen!) åka på studiebesök till pedagogiska skolmynigheten, köpa julklappar, hämta tågiljetter med mera... Puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar