18 december 2011

Ni är ju för kära

Kära nån, jag är överväldigad o samtidigt ner-smsad av mitt dåliga blogguppdaterande. FÖRLÅT för allt i världen, men tiden har inte funnits o mobilen har inte velat logga in mig. Jag lever i alla fall o jag lever mer än någonsin. Imorgon rullar tåget mot Skåne o snön har inte fallit från sky, än. Helgen kan jag inte klaga på då vi hade finbesök i fredags av Sven-T gånger två o Jenny. Chipsakyllingen tog fin plats i magen, ja o cheescaken och alla onyttigheter också. Igår lördag var det lilla julafton hemma hos Victors föräldrar där vi blev bortskämda av en massa julklappar. För övrigt får ni veta om mitt äventyr nästa gång jag hör av mig till er (eller nästnästa!). Idag debuterar Victor i division ett, och innan dess ska jag jobba o skriva färdigt vår redovisning tills imorgon. O nej kära ni vi har inte skaffat hund, vi hade den bara till låns! Nu är nog allt utrett, tänk vad lite ord kan ställa till det i mina läsares huvud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar