19 december 2011

En vinter utan skidskolekläderna är ingen värd vinter, så jag tar på mig dem

Äventyr i februari var det ja. Nyfikna? Så här är det; jag fick ett mejl från SkiStar i förra veckan där de undrade om jag var sugen på o komma upp o jobba några veckor i skidskolan. Hela jag sken upp likt en sol. Valet var självklart! En hel säsong har jag inte velat göra igen, så när jag blev erbjuden först en månad o sen eventuellt ännu mer efter det om jag ville kändes valet ännu mer självklart! Så i mitten på januari far jag till min bubbla igen o stannar till i alla fall början på mars. Äntligen! Jag ska ju dessutom läsa en kurs (läs- o skrivutveckling utifrån en pedagogisk verksamhet) på distans som jag tänkte att jag skulle värva med jobb! Våren kommer med andra ord bli helt fantastisk o ännu bättre när jag vet att jag går mot en höst i utbildningstecken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar