19 juni 2012

För jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer till USA en dag....

Tänkte bara skriva några korta rader idag. Jag har haft en underbar helg med bästa Hanna hemma på besök. Det var så fantastiskt att få krama och prata med henne igen, och inte minst hennes nyfunna kärlek! Verkligen hur söta som helst tillsammans. Min engelska kan vi prata om en annan dag, men Veronica Maggio är en klippa hon. Det vet vi allihop, inte minst Chris. I lördags sågs vi alltså allihop, alla fina töser hemma hos Johnsson för att sedan ta oss till ett fullproppat Martin och Martin. En riktigt trevlig kväll med massa välkända ansikten! Nu är de dock på väg hem, ja hem, igen. Men jag räknar redan ner dagarna tills nästa gång de kommer och överraskar oss. Det har jag bestämt att de ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar