16 maj 2012

16 MAJ

Det ekar här på bloggen, och den enda som saknar den är Sophia därför tillägnar jag henne detta inlägg samtidigt som jag hoppas att hon förstår varför jag inte vill blogga mer. Mina dagar ser nästintill likadana ut. På morgonen sover jag gott när mobilen börjar vibrera. Jag undrar vad klockan är, vilken dag det är och var jag är. Svarar och tackar ja till jobb. På Arenan, på Graffiti, på Biltema, på Yllan eller någon annanstans som kan tänkas behöva en sådan som mig. Jobbar. Äter. Tränar fotboll. Sover och kommer en dag närmre sommarjobbet på Biltema. Ibland hinner jag med två jobb på en dag också och ibland är jag utan jobb helt, då har inte mobilen vibrerat. Det blir alltså inte roligare Sophia. Eller jo, i helgen blir det då min kära Sandra kommer ner och hälsar på mig och Skaune!

1 kommentar:

  1. Vilken ära att få detta fantastiska inlägg tillägnat mig! Låter som du har fullt upp min lilla tupp! Fint rim, jag vet! Känner mig kreativ ikväll! Jobba hårt kära vän så ses vi snart snart snaaaaart! Pusss

    SvaraRadera