17 mars 2012

Checkar ut

Lördagen den 17 mars är här och min resa hem från Sälen är påbörjad! För andra gången lämnar jag nu en säsong uppe på fjället och det är med blandade känslor jag hoppade på bussen. Skidskolan var lika underbar som jag kunde minnas den, likaså hela klimatet runt omkring. Många nya sköna ungar har jag också stött på under min vistelse men också en hel del som jag hade i skidskolan förra året vilket var extra roligt! Många nya säsongare har jag också fått äran att lära känna, många goa själar och inte minst min kära sambo Evie. Henne kommer jag sakna! Annars ser jag fram emot att komma hem till alla nära, kära och inte minst våren. Tänk att slippa dra på sig tjocka termobyxor och istället slänga på sig sin skinnjacka. Jag checkar ut nu, tack och hej Sälen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar