18 november 2011

Fniss

På Bik bok blev jag en ny favoritblus från Whitney Ports kollektion o en mysig tjocktröja rikare. Dessutom fick jag 40% på den stickade tröjan genom min braiga Iphone-app! Tack Bik bok! Hur som helst, vidare till Monki o min underbara cape jag så länge sucktat efter (nu skulle den inhandlas!) men snålat o hör o häpna, idag hänger det en i min storlek kvar på halva priset!!! Tack Monki! På vägen till cykeln gick jag förbi Din sko där mina nya skor prydes fint, dock med en skylt över sulan denna gång. "20% till alla medlemmar fredag-söndag". Orättvist tänkte jag o tog saken i egna händer. Cyklade hem, hämtade skorna, stoppade ner kvittot i påsen o åkte o gjorde en fuling. "Hej, jag skulle vilja lämna tillbaka dessa o sen köpa de direkt igen!" o pang, så var de 20% mina. Tack Din sko!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar